رونارونا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

خانوم کوچولو

بدون عنوان

1391/10/13 13:12
نویسنده : مامان رونا
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اسم من رونا شریفی من در تاریخ ٢٧ ابان ماه سال ١٣٩١ به دنیا امدم ٢ تا خاله دارم  خاله لعیا و خاله لیلی خیلی خیلی مهربونن - خاله لعیا وقتی تو دل مامانم بودم همیشه صدای قلبم و گوش می داد و خاله لیلی هم کارای پزشکی من و انجام می داد  و هم برا اتاقم ١ لوستر سبز خیلی خیلی قشنگی خریده خالم خیلی با سلیقه هست١ دختر خاله دارم به اسم رامیلا قلبخیلی نازه همیشه شکم مامان لادن و می بوسید می گفت نی نی پس کی می یایی تا من ببرمت حموم رامیلا فقط ٣ سالشه - خاله لعیا هم اتاقم و تزیین کرد خیلی قشنگ - ٢ تا مامان بزرگ و بابا بزرگ دارم مامان ساعده مامانه مامان لادن خیلی دوستش دارم خیلی مهربان ٩ ماه با من و مامانم می یومد دکتر الانم خیلی خیلی منو دوست داره بابا محسنم بابای مامان لادن از مهربانییییییییییییییی دومی نداره - راستی مامانم داداش نداره اما من به بابای رامیلا می گم دایی اسمش فرهاده مامانم میگه مثل داداشه برام خیلی دوستش دارم برام همیشه کادو می خره مرسی دایی جونمقلبماچ

٢ تا عمه دارم و ١ عمو خیلی مهربونن - عموم خیلی با نمکه و خیلی مهربونه - عمه افسانم هنرمنده برام ١ تابلو کشیده وقتی ١ ماهم شده بود و روی تنگ ماهیمم نقاشی کرده بعدا عکساشا می ذارم - مامان زهره مامانه بابا علیه و بابا محمد بابای بابا علیمه -  من و خیلی دوست دارن منم  خیلی دوستشون دارم- یادم رفت بگم اسم اون عمم هم عمه ازاده هست پیش ما نیست که تهرانه منم قراره زودی برم پیشش- ١ عموی دیگم دارم اسمش عمو مسعوده شوهره عمه ازاده هست اونم دوسش دارم خیلی مهربونه خجالت

اخی خوابم گرفه باید برم لالا کنم - بازم میام و براتون مطلب و عکس جدید می ذارم دوستون دارم بای بایبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)